Lapkričio 28- gruodžio 3 dienomis visose AEFE tinklo mokyklose vyko pasaulio prancūzų licėjų savaitė.
Jos tema – „Informacijos sklaida technologijų susietame pasaulyje ir sąmoningų piliečių ugdymas”.
Pristatome Vilniaus tarptautiniame prancūzų licėjuje vykdytus projektus.
LIFV tinklalaidė: mokiniai pristato licėjų
Pasaulio prancūzų licėjų savaitės metu šeštos klasės mokiniai (Smiltė, Sofija, Melisa, Elzė, Markas, Rojus, Elžbieta, Chuanas ir Kotryna) sukūrė LIFV tinklalaidės epizodą. Mokiniai kalbėjosi su trimis LIFV bendruomenės nariais: dvyliktoke Patricija Vilyte, lietuvių kalbos mokytoja Sigita Orloviene ir direktoriumi Lilian Filipozzi.
Šį interviu mokiniai sukūrė norėdami pristatyti LIFV gyvenimą mokiniams iš prancūziškų mokyklų visame pasaulyje.
Kaip atpažinti melagienas?
Devintokai (3ème B klasė) atliko įvairias užduotis internete, kad išmoktų atpažinti melagingą informaciją.
Mokiniai sukūrė plakatus, vaizduojančius pagrindinius patarimus.
Juos galite pamatyti koledžo-licėjaus hole.
Informacijos burbulai
Vienuoliktokai (1ère klasė) tyrinėjo informacijos burbulų fenomeną ir jų keliamus iššūkius.
Kartografijos konkursas
Vienuoliktokai (2nde A) dalyvavo kartografijos konkurse „Concours Carto”, kategorijoje „Actualité”.
Jie turėjo sukurti žemėlapį, kuris iliustruotų „Le Monde” straipsnį apie Sokotrą – Jemeno salą, kurioje vyksta pilietinis karas.
Internete paliekami pėdsakai
Vienuoliktokai (2nde A) mokėsi apie pėdsakus, kuriuos paliekame naršydami Internete. Jų sukurtus edukacinius plakatus galite pamatyti licėjaus hole.
Pirmasis laikraščio puslapis
Aštuntokai (4ème) sukūrė laikraščio pirmąjį puslapį ir parašė pagrindines antraštes.
Jie galėjo pasirinkti redakcijos stilių: naujienų, gyvenimo būdo, mokyklos laikraštis ir t. t. Jie dirbo grupėse po 3-4.
Moksleiviams tai buvo proga pamąstyti apie tai, kaip jie šiandien, 2022 m., gauna informaciją: kodėl jie naudojasi „Instagram”, „Snapchat”, „BeReal”, o ne spaudos ar televizijos naujienomis?
Skaitmeninis 3D Saulės sistemos modelis
Koks jausmas laikyti planetą savo delne? Aštuntokai (4ème) tyrinėjo Saulės sistemos planetas naudodamiesi mobiliąja programėle. Pasigaminę specialų kubą ir nuskenavę jį savo mobiliaisiais telefonais, mokiniai galėjo tyrinėti Saulės sistemos 3D modelį ir sąveikauti su jo modeliais, kad gautų informacijos ir galėtų tyrinėti planetas iš visų pusių.