fbpx

Prancūzų licėjų pasaulyje savaitė 2020

Prancūzijos švietimo užsienyje agentūra @aefeinfo ketvirtą kartą organizuoja Pasaulio prancūzų licėjų savaitę #SemaineLFM. Šių metų tema – „Pilietės ir piliečiai, lygūs ir vieningi: prancūziškas švietimas rytdienos iššūkiams įveikti“.

Prancūziškose mokyklose šios vertybės itin svarbios visose veiklose: klasėje, kūno kultūros pamokose, popamokinėje veikloje, įvairiose mokinių asociacijose ir pilietinėse iniciatyvose, kuriose dalyvauja mokiniai.

#SemaineLFM proga šią savaitę vyks įvairūs užsiėmimai lygybės tema.

Diskusija apie lyčių lygybę

6ème A klasės mokiniai nuotolinės pamokos metu po komiksų peržiūros diskutavo apie lygybę tarp berniukų ir mergaičių. Pamirškime stereotipus!

Grande section klasės freska

Grande section klasės mokinių darbai “Solidarumo” tema.

Anot Jacques’o Prevert’o, tarp žodžių “solidarus” (pranc. “solidaire”) ir “vienišas” (pranc. “solitaire”) tėra vienos raidės skirtumas.

Visą savaitę GS klasės mokinių veiklų “raktinis žodis” buvo “solidarumas”. Vaikai atliko grupinius darbus, susitarę visi kartu. Tai priešinga “vienišumui” (pranc. “solitaire”).

Meno pamokėlės metu mokiniai gamino savo pėdų atspaudus. Iš jų sudėliojo žodį “solidarumas”.

Kūno kultūros pamokėlių metu vaikai atliko grupinius pratimus.

Projektas “Konsteliacijos”

Vaizdo įrašų serija, sukurta dailės mokytojos Marie Langlest mokinių.

Projektas, įkvėptas šiuolaikinės menininkės Boushros Kallili darbų. Siekdama empatijos migrantų atžvilgiu, menininkė pateikia jų keliones geografiniuose žemėlapiuose (The Mapping Journey Project). VTPL mokiniai taip pat atsekė savo protėvių gyvenimo maršrutus. Taip jie sukūrė savo gyvenimo žvaigždėlapius, kuriuose vietoje žvaigždžių – miestų pavadinimai.


Pagalbos vystymuisi pasaulinis žemėlapis

Šiemet prancūzų licėjų pasaulyje savaitės tema – lygybė ir solidarumas. 5e B klasės mokiniai tyrinėjo šalių vystymosi nelygybę pasaulyje ir nagrinėjo kai kurioms valstybėms skiriamą humanitarinę pagalbą. Sužinoję, kaip vertinamas šalių išsivystymo lygis, mokiniai atliko tyrimą apie valstybes, gaunančias tarptautinės bendruomenės paramą vystymuisi.

Piliečiai ir pilietės: visi lygūs? Visi lanko mokyklą? 5e A klasė

Dalyvaudami „#SemaineLFM“, 5eA studentai mąstė apie tai, kokius drabužius dėvi. Jie išsirinko mėgstamą drabužį ir pamatė, kur jis buvo pagamintas. Tuomet uždavė sau 2 klausimus: ar ši šalis nedraudžia dirbti vaikams? Ar mokykla toje šalyje yra privaloma? Štai jų darbo vaisius „Padlet“ platformoje:

https://padlet.com/mariefrederiquedupont/Bookmarks

top